أحدث المشاركات
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

الموضوع: فقط لهن فقط

  1. #1
    قلم فعال الصورة الرمزية علاء عيسى
    تاريخ التسجيل : Jun 2006
    العمر : 48
    المشاركات : 1,651
    المواضيع : 95
    الردود : 1651
    المعدل اليومي : 0.39

    افتراضي فقط لهن فقط

    للآنسات فقط ممنوع دخول الغير
    ]آنستي
    العزيزة.. لو ربنا آراد.. واتخطبتي.. فإليكِ نصائحي
    ستي
    حتى تأخذي بخطيبك من مركب الخطوبة إلِّي محدش عارف
    هاترسى على إيه .. إلى مثوااااه الأخير في قفص النسانيس
    قصدي قفص الزوجية السعيد ..
    أجمل ما في الخطوبة العزومات الرومانسية.. على أحلى محلات
    أكل في البلد.. واللي عمرك مانتي شايفاها بعد الجواز .. المهم
    نصائحي لك عند أي عزومة مع خطيبك.. إنت محتاجه شوية حركات نص كم
    1 -الأول لازم تعرفي إن الشوكة والسكينة بيتمسكوا من إيديهم من
    الطرف يعني مش من الوسط ولا من البوز زي الخنجر ولا من فوق طبعًااا
    2 -العيش أوعي تفضحينا وتقطعيه بسنانك.. ولا الرغيف نصين بإيدك
    وكلي نص لقمة وتحشري.. أوعي..
    العيش بيتقطع بالسكينة في الطبق.. وبعدين تاخدي لقمة.. لقمة .. بالعافية.. قال يعني نفسك
    مسدودة.. اضغطي على أعصابك جدااا وبعدين لما تروَّحي.. إبقي
    لوغي زي ماانتِي عايزة
    3 -الشوووربة.. أبوس إيدك.. بند الشوربة ده مهم جدًاااا
    الشوربة تتشِرب من غير صوت خالص.. ومن غير ماتقعدي تنفخي
    فيها.. زي القهوجي اللي بينفخ في الحجر للزبون.. وطبعًاااااا عايزِك
    تنسي تمامًا.. السلطانية اللي بتلصقيها على بقك في البيت
    وتدلقي على روحك .. بالمعلقة وبدون صوت.. سخنة, ولعة , برضه من غير صوت
    وتسيبي تلت الطبق عالأقل.. مش تميليه.. عشان تلهطيها لآخر نقطة
    4 -الرز طبعاً .. بيتّاكل بالشوكة.. أوعي إيدك تتمد على المعلقة
    وتغرفي من طبق الرز وتعبّي.. إوعي.. الرز بالشوكة.. وكإنك
    بتبوسيه مش بتاكليه
    5-المكرونة.. الاسباجتي.. برضه بالشوكة.. تتلف على طرف
    الشوكة.. لحد ما تخلص وبعدين تحطيها في بؤك من سكات.. مش
    تشفطي المكرونة عود عود و تفضحينا
    6 -السمك.. آه من السمك مشكلة.. شوفي.. بتفصلي اللحم عن الشوك
    إزاي..؟؟ تقطعي اللحم من النص.. بالطول وبعدين تفردي اللحم على
    الجانبين ولما تخلصي ناحية.. متقلبيش السمكة.. بلاش فلاحه
    شيلي السلسلة بالشوكة والسكينة وحطيها في جنب الطبق
    وكملي أكل النص التاني.. وبدل الفيلم الهندي ده.. نصيحة
    ماتكليش السمك خالص.. قولي مابحبش السمك وخلصي نفسك
    7 -الجمبري.. -إذا كنتِ عارفاه-.. أول ماطبق الجمبري ينزل.. بصيله
    بقرف واحتقار شديدين.. آل يعني زهقانة من كتر أكل الجمبري
    الجامبو في بيت بابّااااا.. واتنهّدي جامد وقولي.. برضه..؟؟؟ وتروحي
    قاطعة راس الجمبريّاية.. بالشوكة.. أنا في عرضك إنسي
    المصمصة دلوقتي
    8 -البطاطس سواء مسلوقة أو محمرة.. أوعي تهرسيها وتدبيها على
    الرز وتدّي ...لا..لآ...لآ...بالشوكة حتة حتة وإنت زي ما تكوني
    هاتعيطي من كتر ما البطاطس صعبانة عليكي
    9-الفاكهة.. لو الفاكهة فيها بزر.. طلعيه من بؤك بالراحة وحطيه في
    إيدك وهي مقفولة.. وبعدين في طفاية السجاير اللي ع الترابيزة
    أوعي ياحبيبتي من نظام التفتفة للبزر.. إنسي
    10 -ولما تخلّصي أكل تحطي إيدك على بطنك.. -اللي عصافيرها
    بتصوصو من العينات اللي كلتيها-.. وتقولي له مش ممكن.. أنا
    عمري ما اتفجعت كده.. أنا قدامي أسبوع.. هابطّل أكل فيه
    وبعدين تمسكي الفوطة اللي دايمًا موجودة على التربيزة من غير
    لزمة.. وتبوسيها.. آل يعني بتمسحي بؤّك
    وبعدين تستأذني منه تعملي ماكياجك.. وتخشي التواليت
    وتطلعي من شنطة إيديك.. لفة الفول والطعمية اللي جايباها
    معاكي و إديها أكل .. وبالهنا والشفاااااااااا
    يا دي النيلة كل ده يحصل على العشا وليه القلق دا كله ما بلاشي من الدعوة كلها
    ما لوا كوزين الذره على الكورنيش و لا أحلى منه و مافيهوش العقد دي

    وربنا يجيب العواقب سليمه لحد ما تخلص فترة الخطوبه و ندبس بقى
    " منقــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــول "
    من داخل مطعم
    هههههههههههههههههه
    هذا بعض منى http://alaaeisa.maktoobblog.com/

  2. #2

  3. #3
    أديبة وناقدة الصورة الرمزية د. نجلاء طمان
    تاريخ التسجيل : Mar 2007
    الدولة : في عالمٍ آخر... لا أستطيع التعبير عنه
    المشاركات : 4,218
    المواضيع : 71
    الردود : 4218
    المعدل اليومي : 1.08

    افتراضي

    أضحك الله سنك !

    لم أضحك منذ فترة بهذا العنف.

    ترفق بنا قليلًا أخي العزيز !!
    ....


    9-الفاكهة.. لو الفاكهة فيها بزر.. طلعيه من بؤك بالراحة وحطيه في إيدك وهي مقفولة.. وبعدين في طفاية السجاير اللي ع الترابيزة أوعي ياحبيبتي من نظام التفتفة للبزر.. إنسي

    ...
    أعجبني رقتك معها وطول صبركَ, طبعًا ألست ملاكًا مثل بقية جنسكَ!!!!

    فقط نسيت أن البزر( البذور) يوضع في منديل وليس في يدها!!

    تقديري لخفة ظلك
    الناس أمواتٌ نيامٌ.. إذا ماتوا انتبهوا !!!

  4. #4
    أديب
    تاريخ التسجيل : Nov 2007
    المشاركات : 909
    المواضيع : 35
    الردود : 909
    المعدل اليومي : 0.25

    افتراضي

    هههههههههه

    مشكور عزيزي علاء عيسى
    اضحكتنا الله يسعدك

  5. #5
    قلم فعال الصورة الرمزية مروة عبدالله
    تاريخ التسجيل : Dec 2006
    المشاركات : 3,215
    المواضيع : 74
    الردود : 3215
    المعدل اليومي : 0.80

    افتراضي


    وربي ضحكت هنا ملئ قلبي

    أخي علاء

    شكراً على ما قدمتَ لنا من نصائح هامة
    وأنا أول التابعين لها إن شاء الله

    محبتى لهكذا روح خفيفة

  6. #6
    عضو غير مفعل
    تاريخ التسجيل : Sep 2007
    الدولة : فوق الأرض..وتحت السماء..وحيث اللحاف..النجوم!
    العمر : 25
    المشاركات : 2,044
    المواضيع : 86
    الردود : 2044
    المعدل اليومي : 0.55

    افتراضي

    -الرز طبعاً .. بيتّاكل بالشوكة.. أوعي إيدك تتمد على المعلقة

    .....


    ....الرز!!!!!!!!! بالشوكة...هههههههه
    لا أكلنا وشبعنا
    .............
    يمكن يا عموووو علاء هالكلام أيامك أنت...أما هالأيام، فالرجال مالهم مراااااااق على هالحركات...

    لإنهم

    حافظينها عن غيب

  7. #7
    قلم نشيط
    تاريخ التسجيل : Nov 2006
    الدولة : مصرـ المنصورة
    العمر : 28
    المشاركات : 799
    المواضيع : 45
    الردود : 799
    المعدل اليومي : 0.20

    افتراضي


    ههههههههههههههههههههههههه هه
    ابى واستاذى علاء عيسى
    المفروض يعنى عشان انا لسة مخطوبة جديد اسمع النصايح الجميلة دى ههههههههه
    ولو انى موعدكش اصلى لما ببقى جعانة مببصش بقه للبريستيج
    ههههههههه
    وبعدين علمونا ف المدراس زمان ان العقل السليم ف الجسم السليم
    يعنى البريستيج ده هيودينا ف داهية
    بس اوعدك انى هحااااااااااول انفذ النصايح يعنى عشان اوهمه انى مباكلش هههههههههههه
    الاب الغالى
    شكرا لنصائحك الغالية
    ابنتك
    إلهام أحمد سعد

  8. #8
    عضو غير مفعل
    تاريخ التسجيل : Sep 2007
    الدولة : فوق الأرض..وتحت السماء..وحيث اللحاف..النجوم!
    العمر : 25
    المشاركات : 2,044
    المواضيع : 86
    الردود : 2044
    المعدل اليومي : 0.55

    افتراضي

    حبيبتي إلــــهاــام...

    يقول المثل الماجدي...

    "إبعد عن نصائح عم علااااااااااااااااااااااا اء وغنييييييييييلهاااااااااا ااااااااااااااا"

    هههههههههههههههههه

  9. #9
    أديب الصورة الرمزية راضي الضميري
    تاريخ التسجيل : Feb 2007
    المشاركات : 2,891
    المواضيع : 147
    الردود : 2891
    المعدل اليومي : 0.74

    افتراضي

    sorry أخي علاء ؛ دخلت بالغلط لكنّني - و بعد إذنك - أخذت بعض المعلومات المهمة واستفدت كثيرًا ؛ رغم أنّني قد تعودت على الساندويتش ، ولا أمل لديّ بدخول مثل هذه المطاعم .
    thanks

    أه صحيح نسيت أنْ أقول لك

    أضحك الله سنك شاعرنا الراقي

    تقديري واحترامي
    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

  10. #10

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. الأديبات اللاتي ترجم لهن ياقوت الحموي في (معجم الأدباء)
    بواسطة بهجت الرشيد في المنتدى قَضَايَا أَدَبِيَّةٌ وَثَقَافِيَّةٌ
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-02-2016, 03:47 PM
  2. الإصبع الوسطى فقط ....... لا تكفى
    بواسطة مصراوى في المنتدى الأَدَبُ السَّاخِرُ
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 06-04-2006, 04:14 PM
  3. للنساء فقط
    بواسطة عبد الوهاب القطب في المنتدى النَادِى التَّرْبَوِي الاجْتِمَاعِي
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 20-11-2004, 09:17 AM
  4. فقط ...عندما رحلت
    بواسطة رحاب في المنتدى النَّثْرُ الأَدَبِيُّ
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 01-11-2003, 02:03 PM
  5. للرجال فقط !!
    بواسطة ياسمين في المنتدى النَادِى التَّرْبَوِي الاجْتِمَاعِي
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 10-08-2003, 10:17 AM

HTML Counter
جميع الحقوق محفوظة